High end audio – navrženo a vyrobeno v České republice.

Vysoce citlivé reprosoustavy. Audio komponenty a akustická řešení.

Zvuk, na který nezapomenete & žádné vúdú.

High end audio – navrženo a vyrobeno v České republice.

Zvuk, na který nezapomenete & žádné vúdú.

Novinka: Dopřejte si opravdový hudební zážitek v soukromí našeho nového poslechového studia.
Na dynamiku a plnost těch nejjemnějších detailů jen tak nezapomenete!
Zjistěte více v kartě Poslech.

Díky výjimečné citlivosti přenášíme ty nejjemnější detaily přímo k vám.

Umělec komponuje příběh. Své vnitřní pocity, náladu a emoce vkládá do hudebního díla. Celou uměleckou kompozici se snažíme přenést přímo k vám, co nejvěrněji, včetně těch nejjemnějších detailů. Díky výjimečné citlivosti dokážete rozlišit sílu stisku struny nebo velikost saxofonového plátku. Zvukový projev našich produktů ladíme k dokonalosti skutečných hudebních nástrojů. Vnímáme jejich barvu, konturu, dynamiku projevu a směrem k posluchači se je snažíme přenést technicky co nejdokonalejší cestou.

Lidský sluch je nejvnímavější lidský smysl s obrovským rozlišením 1:10-12. Dnes je klasické stereo často opomíjeno, přitom poslech kvalitní nahrávky na kvalitní audio sestavě ve správných akustických podmínkách je okouzlující relaxační zážitek.

Napsali o nás


Pavel Víšek (Časopis Stereo & Video)

Posluchače si omotají kolem prstu po poslechu několika prvních nahrávek, u nichž zaujmou transparentním zvukem napříč celým přenášeným pásmem, prokreslením středního pásma, hloubkou prostoru i neomylnou lokalizací jednotlivých nástrojů.
Z audiofilské nirvány jinak dokáže tu a tam vytrhnout pouze nevhodně vybraná nahrávka s nižší technickou kvalitou, k níž bývají běžné reprosoustavy milosrdnější.

František Kraut (Hifivoice)

Do nahrávky je úžasný vhled – přesně víte, kde se který hudebník nachází, nástroje mají reálnou velikost a hlavně velmi přesné prostorové zakotvení, včetně například dozvuku činelu realisticky dokreslující celou nahrávací místnost. Že má hudba prostě šťávu si uvědomíte například při poslechu sólového klavíru – zde jsem takovou znělost při poslechu reprodukce ještě dosud nezaznamenal. Překvapivou výhodou je, že tento dojem máte jak na normální, tak i na velmi tichý poslech. I v tomto případě kresba zůstává zachována, nic se neslévá a nemizí, jak by posluchač očekával. Dlouho jsem zvažoval, zda vyřknu následující tvrzení: Jde o „best-buy“ desetiletí! A je na světě. (link)

Stuart Smith (hudební kritik, Hifi Pig Magazine)

Čím déle poslouchám tuto nahrávku, tím více jsem okouzlen schopností těchto reproduktorů zanechat v člověku pocit, že poslouchá reálné hudebníky v reálném prostoru před sebou… vokál je zde skutečně ohromující! Kytarové sólo z Smoke On The Water od Deep Purple, nebo detaily v Day By Day od Induologue jsou předkládány nejrealističtěji a nejlépe jak jsem kdy slyšel na jakýchkoli reprosoustavách jakékoli ceny. (link)

Brindzik Józef (Časopis Stereo – Sound & Vision)

Konstruktéři vytvořili dobře postavené reprosoustavy s velmi otevřeným přednesem. Jejich největší předností je znázornění prostoru. Dynamika je skvělá a zvuk je správně vyvážený. Prvním dojmem je přesné vykreslení prostoru, hluboké a široké zobrazení soundstage a velké množství detailů. Neslyšíte reproduktory, slyšíte klavír, který je přesně ukotvený v prostoru. Poslech je trojrozměrný. Pozice jednotlivých členů malé barokní kapely v prostoru byly přesně určitelné. Cimbál v zadní části stage, který je obvykle mírně nejasný, byl zobrazen zřetelně. Zjistili jsme, jak realisticky jsou Euphorie schopny reprodukovat hru na kytaru. Reprosoustavy jsou při své rychlosti schopny odhalit i ty nejmenší detaily. (link)

Dawid Grzyb (HiFi Knights)

S nasazenými dřevěnými uchy [pozn: dopředný horn Oris 500] je výsledný zvuk velmi hornový, za což by bylo mnoho nadšenců ochotno položit život. (…) Tato skladba mi vskutku otevřela oči. Všechny hudební nástroje byly vykresleny přesně, zároveň vůbec ne klinicky, podání bylo velmi živé v přesvědčivém, velkém a otevřeném prostoru. Tento druh poslechu uspokojujícího klidem je působivý. Když si jej člověk užívá do takové míry, že už je poměrně těžké přepnout na akurátní hodnocení… to je naprosto v pořádku a kýžený scénář. (link)

Srajan Ebaen (6 Moons Magazine)

Evolution s jejich velkými hornovými ústy a jediným reproduktorem se projevovaly jako kolosální vzdouvavý organismus, kterému bylo dopřáno ohromných plic. Oplátkou za nepoužití výhybky mají nesmírný rozsah a projev plný klidu. (link)

Zbyněk Terner (zpěvák, hudebník)

Balzám na uši i duši!!! Aneb jak jsem si dovolil pojmenovat „První akustické relaxační centrum na Valašsku“

To, že Radovan s Davidem dělají skvělé soustavy není novinka, ale nová poslechová místnost je zážitek. Sednout si do pohodlného křesla, zavřít oči a poslouchat muziku jako by sami interpreti seděli metr před vámi, je magické. Všechny nádechy, dotyky rtů při zpěvu, tahy smyčcem, prstů na hmatníku, vše tam je. Samozřejmě jsem je trochu pošpónoval a jeli jsme žánrově od blues jen s kytarou, world music, přes rock i elektroniku až po symfonický orchestr. Takže kluci díky a vy ostatní, kdo by měl chuť, tak RDacoustic! (link)